App preview Zwoop

Hoe maak ik een klantenkaart aan voor mijn zaak?

Als Zwoop partner kunt u eenvoudig een digitale klantenkaart aanmaken voor uw zaak via ons online zakelijk portaal.

Let op: Deze functie is alleen beschikbaar voor zaakhouders die een actief Zwoop-partnerschap hebben.

Stap 1: Log in op het zakelijk portaal

Ga naar portal.zwoop.be en log in met de gegevens die u heeft ontvangen bij het afsluiten van uw partnerschap met Zwoop.

Als u nog geen toegang heeft tot het portaal, neem dan contact op met ons via het contactformulier.

Stap 2: Navigeer naar "Klantenkaarten beheren" via het zij-menu

Eenmaal ingelogd, komt u op het dashboard en klikt u op de optie "Klantenkaarten" of "Loyaliteitsprogramma" in het linkermenu.

In dit gedeelte kunt u uw bestaande klantenkaarten beheren of een nieuwe aanmaken.

Stap 3: Creëer uw klantenkaart

Als u reeds een klantenkaart heeft, kunt u deze bewerken. Om een nieuwe klantenkaart aan te maken, vult u de vereiste gegevens in het formulier in.

  • Type klantenkaart: bezoek of gespendeerd bedrag
  • Aantal punten dat klanten per aankoop/bezoek kunnen verzamelen
  • Beloningen die u wilt aanbieden (kortingen, gratis producten, etc.)
  • Ontwerp van de kaart (kleurenschema, logo, etc.) - Bij een toekomstige update
  • Geldigheidsperiode van de punten - Bij een toekomstige update

Na het invullen van alle gegevens, klikt u op "Opslaan" of "Publiceren" om uw klantenkaart actief te maken voor uw klanten.

Persoonlijke QR-code in app

Stap 4: Activeer en promoot uw klantenkaart

Zodra uw klantenkaart is aangemaakt, is deze automatisch zichtbaar voor klanten in de Zwoop app. U kunt nu:

  • Promotiemateriaal downloaden om uw klanten te informeren over uw nieuwe digitale klantenkaart
  • QR-codes afdrukken voor op uw toonbank of kassasysteem
  • Uw personeel trainen in het gebruik van het Zwoop-systeem

Heeft u hulp nodig bij het opzetten van uw klantenkaart? Neem contact op met onze business support

Nog geen Zwoop partner? Ontdek de voordelen voor uw zaak