Als u problemen ondervindt met het sparen van punten, het inwisselen van beloningen of andere transacties, kunt u dit eenvoudig melden via de Zwoop app of onze klantenservice.
Meld transactieproblemen zo snel mogelijk, bij voorkeur binnen 24 uur na de transactie.
Bepaal eerst wat voor soort probleem u heeft ondervonden met uw Zwoop transactie. Vaak kan het aan een slechte internetverbinding liggen.
Voordat u een probleem meldt, verzamel alle belangrijke informatie over de transactie.
De snelste manier om een probleem te melden is via de Zwoop app zelf.
Selecteer 'Contact opnemen' en vul het formulier in met de volgende velden:
Dit wordt automatisch ingevuld met uw account gegevens
Selecteer het type probleem dat u heeft ondervonden
Beschrijf uw probleem zo gedetailleerd mogelijk met alle eerder verzamelde informatie
Na het melden van uw probleem volgen we dit intern op en zorgen we dat bugs worden aangepakt in volgende releases.
Onze volledige aandacht op het probleem
Wij bekijken intern hoe dringend het probleem is en wat de beste oplossing is.
Interne opvolging en bugfixes
Updates en bugfixes worden aangekondigd in de app store
We nemen elke melding serieus en gebruiken deze om de Zwoop app te verbeteren. Houd de app store in de gaten voor updates.
Met deze tips kunt u veel transactieproblemen voorkomen:
Nog vragen over het melden van problemen? Bekijk onze andere hulponderwerpen
Direct contact nodig? Stuur een e-mail naar info@zwoop.be